چرا ایمپلنت های دندانی برای جایگزینی دندان بسیار محبوب هستند؟


مرد مثبت با اشاره علامت تاییدهنگامی که یک دندانپزشک ترمیم ایمپلنت دندانی را برای دندان های از دست رفته توضیح می دهد، اغلب از بیماران می خواهند که این ستون فلزی را به عنوان ریشه طبیعی دندان تجسم کنند. در طی یک عمل جراحی دهان در استخوان فک قرار می گیرد. این همان چیزی است که دندان های طبیعی را در جای خود نگه می دارد. قرار دادن ایمپلنت رشد استخوان را تحریک می کند تا ایمپلنت را در جای خود جوش داده و به آن ثبات و استحکام لازم برای عملکرد صحیح را بدهد.

چرا ایمپلنت های دندانی برای جایگزینی دندان بسیار محبوب هستند؟

در مرکز پزشکی Montefiore، تیم دندانپزشکی ما ممکن است ایمپلنت های دندانی را به بیمارانی که استخوان کافی دارند و نیاز به جایگزینی یک یا چند دندان دارند توصیه کند. این ترمیم‌ها اغلب استاندارد طلایی برای جایگزینی دندان در نظر گرفته می‌شوند و به بیماران این امکان را می‌دهند که به طور دائم دندانی را با ترمیم‌هایی که نیازی به مراقبت یا توجه اضافی ندارد، جایگزین کنند. ایمپلنت های دندانی نیز گزینه ای بادوام هستند و اغلب تا پایان عمر زمانی که بیماران دندان ها و لثه های خود را تمیز و سالم نگه می دارند دوام می آورد. هنگامی که بیماران در حال بررسی پروتزهای مصنوعی هستند، ممکن است به آنها توصیه شود که پروتزهای مصنوعی می توانند به مرور زمان به دلیل تحلیل استخوان در هنگام از دست دادن دندان، منجر به از دست دادن استخوان قابل توجهی شوند. از طرف دیگر، بیمار می‌تواند از پروتزهای همه روی ۴ استفاده کند، که در چهار ایمپلنت دندانی در امتداد قوس دندانی قرار می‌گیرند تا با حفظ استخوان‌های ممکن، تمام دندان‌های لبخند را جایگزین کنند. مزایای مختلف ایمپلنت های دندانی، این ایمپلنت ها را برای بسیاری از بیمارانی که به مرکز پزشکی Montefiore مراجعه می کنند، انتخابی بسیار مطلوب می کند.

دریابید که آیا کاندیدای مناسبی برای ایمپلنت دندان هستید یا خیر

بیمارانی که کاشت ایمپلنت های دندانی را برای جایگزینی یک یا چند دندان در نظر می گیرند، می خواهند با تیم ارائه دهندگان ما مشورت کنند تا تعیین کنند آیا مناسب هستند یا خیر. بیماران باید استخوان کافی از فک را برای قرار دادن ایمپلنت در دسترس داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که روش موفقیت آمیز است. اشعه ایکس برای تجسم مقدار استخوان موجود برای قرار دادن ایمپلنت و اطمینان از مناسب بودن بیمار استفاده می شود. بدون استخوان کافی، روش های پیوند استخوان ممکن است مورد بحث قرار گیرد. در مرکز پزشکی Montefiore، ما می توانیم به بیماران در تعیین بهترین راه حل برای لبخند خود کمک کنیم. با شماره (888) 700-6623 تماس بگیرید تا در هر یک از 11 مکان اداری مناسب ما در سراسر منطقه وقت ملاقات بخواهید.

پست وبلاگ ایمپلنت دندان

دسته بندی:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *